نگین فیروزه
 
دلنوشته های من
جایی فقط و فقط برای نوشتن نوشته های دل من
 
 
سه شنبه 12 فروردين 1393برچسب:, :: 23:6 ::  نويسنده : تارا

شوهر خواهرم  یه جایی مشغول تراش سنگهای زینتییه.امشب هم چندتا سنگ تو جیبش بود.اول شب مهمون داشتیم و یکی از آقایون مهمونا 2تا نگین انتخاب کردوخرید با قیمت خیلی مناسب.قیمتش رو وقتی فهمیدن مناسبه که بیرون قیمت کرده بودن.

منم علاقمند شدم نگین هارو ببینم.بعداز دیدن کلی نگین از یه نگین فیروزه درشت خوشم اومد.برداشتمش با قیمت15هزارتومان!!!.خیلی هم خوشگل هستش و هم درشت وشیک.

به این میگن شانس.



نظرات شما عزیزان:

Sara
ساعت14:16---15 فروردين 1393
سلام عزیزم خوبی گلم من همه داستان زندگیتو خوندم نمیدونم اقایی که تو وبلاگش یه پست خیلی عالی برات گذاشترو میشناسی یا نه ؟ اما واست خیلی ارزش قاعل شده 100 در 100 میشناسیش من واقعا برات متاسفم و امید وارم خیلی زود خوب بشی .....
پاسخ:سلام سارای عزیز.منم امیدوارم که حالم کاملا خوب بشه.نه من آقای جعفری رو اصلا نمیشناسم.اما بابت اون پست ازشون متشکرم.


Negar
ساعت19:49---13 فروردين 1393
سلام تارا جووووونم ممنون از جوابت ... چون گفتی جواب سلامتی تو برام بزار نخواستم بد قول بشم... تارا جان منم سرطان داشت تمام وجودمو میگرفت اما از همچی بی خبر بودم اما اما داستان زندگی تو زندگی منو نجات داد ... دکتر میگفت اگه دیر مراجعه میکردید خیلی خطر ناک میشد... میگفت اگه نسبت به این علایم بی توجه میشدید امکان داشت اتفاقایه خیلی بدی بیفته ... اما خدارو شکر هر روز دارم درمان میشم ... من زندگی مو به شما میدیونم ... البته بگم که اون پسری هم که سایت زندگی تورو بهم معرفی کرد هم تو زندگی من نقش مهمی داشت نمیدونم میشناسیش یا نه اما باید بگم تو وبلاگش خیلی برات دعا کرده... تو بلاگ منم نظر داده بود به وبلاگ من سر بزن فقط به خاطر تارا... خوب عزیزم ببخشید سرتو خوردم و زیاد حرف زدم... اگه این پیامو خوندی یه چیزی برام بنویس اگه دوست داری... بازم ازت تشکر میکنم برای همه چیز... زندگی تو جون زندگی یکی دیگرو نجات داد... خوش به سعادتت...
پاسخ:سلام.خوب خوبه که دارین درمان میشید.امیدوارم نتیجه خوبی بگیری بزودی.نه من آقایی که تو وبلاگ خودش برام پست گذاشته رو نمیشناسم.اما به خاطر این محبتشون،ازشون متشکرم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



درباره وبلاگ


پاییز رو دوست دارم بخاطر همه ی زیبایی هاش.... شایدم یه جنبه از دوست داشتن پاییز به این خاطره که الان زدگیم پاییزیه.....نمیدونم دوباره بهار به زندگیم سرمیزنه یا نه.....
رتبه کنکورم....
زخم باسنم... نیومدنم اینجا.... عید فطر دیروز و امروزم... ماه عسل دیشب دیشب مهمونی
پيوندها
عینک آفتابی ریبنhttp://">عینک آفتابی ریبن
ساعت دیواری">ساعت دیواری
عینک آفتابی">عینک افتابی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دلنوشته های من و آدرس delneveshteha92.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان